Chia puding

Chia puding

vajcia soja sezam ovos psenica  mlieko makkyse kukurica

Moje najobľúbenejšie raňajkové menu „ Chia puding.″ Ľahký, nadýchaný, zdravý, energeticky bohatý. Je správnou voľbou pre štart do nového dňa pre zdravé stravovanie. Zaručí Vám energiu na celý deň.

Chia puding zvládne pripraviť každý a bude Vám stačiť 20 minút, ak Vaša chladnička obsahuje mandľové mlieko. Jadrom chia pudingu je madľové mlieko a chia semienka, ktoré poskytujú úžasne pevnú textúru pudingu.

Chia puding patrí do skupiny raw, vegetariánskej a vegánskej kuchyne.

Recept neobsahuje alergény ako lepok, sóju a laktózu.

Chia semienka sú bohaté na omega 3 a 6 mastné kyseliny, vlákninu, bielkoviny a antioxidanty.


⇒porcie: 4 x 120 ml poháre   doba prípravy: 20 minút   náročnosť: jednoduchá⇐

Chia puding


Ingrediencie

  • 400 ml mandľového mlieka
  • 200 g chia semienok
  • 1 polievková lyžica agáve sirupu
  • 1 štipka vanilkového prášku
  • 1 štipka soli

Postup

  1. Do mandľového mlieka primiešame všetky suroviny a premiešame.
  2. Chia puding necháme 15 minút postáť aby sa chia semienka napili (občas premiešame).
  3. Keď sa nám vytvorí pevná pudingová textúra, hotový chia puding nalejeme do pohárov.

Tip: Chia puding podávame s ovocím všetkých druhov, alebo samotný.

 Chia pudingChia puding

Počet zobrazení 757
 

Jeden komentár

  1. Chcela by som sa spytat na uvedene mnozstvo chia, ci je to ok. Pisete 200g chia semienok. Ale denna davka chia by nemala byt viac ako 15 g?

     

Zanechať komentár